Page image

Medicina ir sveikatos priežiūra, farmacijos pramonė

Ko tikisi ir ką gauna mūsų klientai?
⎯ Ilgalaikio bendradarbiavimo su patikimu partneriu.
Kaip jau ne kartą minėjome, vienas iš mūsų įmonės prioritetų – abipusis bendradarbiavimas turi būti tęstinis ir ilgalaikis. Kenkėjų kontrolės problemos visuomet greičiau ir lengviau išsprendžiamos, kai atliekamos su situacija gerai susipažinusių specialistų.
⎯ Aukštos kokybės kontrolės paslaugų.
Tai taip pat vienas iš svarbiausių mūsų įmonės prioritetų, todėl mūsų specialistai nuolat gilina savo žinias mokymuose ir pratybose.
⎯ Operatyvių veiksmų.
Problemų sprendimai priimami didžiausiu įmanomu greičiu, t. y. nedelsiant.
⎯ Prevencinių priemonių rinkinio įgyvendinimo.
Kadangi teikdami paslaugas vadovaujamės EN 16636:2015 „Kenkėjų kontrolės paslaugos – reikalavimai ir kompetencijos“ nuostatomis, mūsų kenkėjų kontrolės procedūros niekada nėra baigiamos juos sunaikinus – visuomet taikomos prevencinės priemonės, kad ateityje kenkėjų problemų nebeiškiltų.
⎯ Plataus paslaugų ir metodų asortimento.
Nuolat papildome savo priemonių, įrangos ir metodų arsenalą, kad kenkėjų problema būtų išspręsta ne tik kuo greičiau, bet ir kuo saugiau bei profesionaliau. Dalyvaujame konferencijose, mokymuose, parodose.
Kaip veikia „Credo“ kenkėjų kontrolės tarnyba?
„Credo“ nedelsdama reaguoja į klientų reikalavimus ir pataria visais sanitarijos, higienos ir įrangos naudojimo klausimais.
Visos procedūros vykdomos profesionaliai, o paslaugas teikia profesionalūs „Credo“ kenkėjų kontrolės specialistai.
Įdiegėme „Credo“ greitųjų pranešimų sistemos duomenų bazę, taigi klientai gali peržiūrėti atliktų procedūrų ir jų rezultatų ataskaitas.
„Credo“ paslaugos apima ne tik kenkėjų naikinimą, bet ir prevencines priemones.
Šiuo etapu „Credo“ įgyvendino ISO 14001: 2004 aplinkos vadybos sistemos standartą, o teikdama paslaugas vadovaujasi EN 16636:2015 „Kenkėjų kontrolės paslaugos – reikalavimai ir kompetencijos“ nuostatomis.
Image

Susisiekite su mumis